Mushroom soup

Przepis na krem z kurek, czyli jedną z moich ulubionych zup. Przygotowanie jest bardzo proste i zajmuje niewiele czasu.

Produkty:

-kurki, ja użyłam mrożonych
-bulion grzybowy ( 1 kostka)
-sos pieczarkowy
-1 cebula
-śmietana 18%
-tarty ser mozarella jak do spaghetti
Rozgrzewamy patelnie z olejem ( ja użyłam bardzo zdrowego oleju palmowego), na rozgrzaną patelnie wrzucamy posiekaną cebulę i opakowanie kurek (z powodu braku świeżych, ja dodałam mrożonych). Sos pieczarkowy z torebki rozrabiamy w szklance zimnej wody.Do garnka z gotującą się wodą wlewamy zawartość szklanki i wrzucamy kostkę bulionu grzybowego.
Po ostygnięciu dodajemy śmietanę, oraz niewielką ilość tartego żółtego sera🙂
IMGP6345 IMGP6347 IMGP6348 IMGP6349 IMGP6351 IMGP6354
Products:
-cocks, I’ve used frozen
-mushroom bouillon (1 cube)
-mushroom sauce
-1 onion
-cream 18%
-grated mozzarella and spaghetti
Preheat frying pan with oil (I’ve used a very healthy oil palm), the hot frying pan toss the chopped onion and packaging cock (due to lack of fresh, I added frozen). Mushroom sauce out of the bag in a glass of cold mischief wody.Do a pot of boiling water, pour the contents of the cup and toss the mushroom bouillon cube.
Once cooled, add cream, and a small amount of grated cheese

Leave a Reply

