Review Time Zone ESTEE LAUDER cream

tz_W17E_311x311_large

Krem nie zachwycił mnie. Faktycznie zmarszczki były jakby mniej widoczne, ale ten sam efekt osiągałam używając Day Wear Estee Lauder, oraz Hydra Beauty Chanel.
Do tego skóra nie wydawała się tak odżywiona i rozświetlona jak gdy używałam kremów wymienionych wyżej.
Krem dla mnie wydaje się być ciężki, zbyt tłusty, trudno się rozprowadza, jest bardzo oleisty i mocno przetłuszcza skórę. Jeżeli chodzi o konsystencję porównałabym go trochę do popularnego kremu NIVEA. Używając go miałam również wrażenie, iż nie nawilża dostatecznie skóry.
Być może krem jest idealny dla kogoś innego, ale u mnie nie zdał egzaminu i na pewno więcej go nie kupię.
Wydaje też mi się, że krem dobry jest dla dojrzalszej skóry niż moja, a największy minus daje za przetłuszczenie skóry (strasznie się błyszczy), nie daje uczucia ulgi i nie widać efektu detoksykacji o który tak mi chodziło.

The cream does not wowed me. In fact, if the wrinkles are less visible, but the same effect achieved using Estee Lauder Day Wear and Chanel Hydra Beauty.
To the skin did not seem so nourished and radiant as when I used the creams mentioned above.
Cream for me seems to be heavy, too greasy, it’s hard to spread, it is very oily and greasy skin tight. As far as consistency porównałabym it a little to the popular Nivea cream. Using it also had the impression that it is not sufficiently moisturize the skin.
Perhaps the cream is perfect for someone else, but for me not passed the exam and certainly do not buy more of it.
It seems to me that the cream is good for mature skin than mine, and the biggest minus gives a greasy skin (terribly shiny), it gives a feeling of relief and detoxification can not see the effect of that so I was looking for.

Leave a Reply

