Review Kallos Latte mask for hair

kallos-al-latte-maska-mleczna-do-wlosow-275-ml

Jedna z najtańszych masek do włosów z jakimi miałam do czynienia. Kupiłam ją pod wpływem dobrych opinii koleżanek, mimo że byłam do niej nastawiona dość sceptycznie. Wcześniej używałam dość drogich produktów Kerastase gdzie za pojemność 500ml płaciłam w ponad 200zł.
Tą odżywkę zakupiłam w sklepie fryzjerskim za 15 zł.
Moje włosy są bardzo wymagające, gęste, długie, ale mocno przesuszone częstą stylizacją prostownicą i rozjaśnianiem.
Pierwsze wrażenie to przede wszystkim naprawdę wyjątkowo piękny zapach. Maska bardzo dobrze się rozprowadza i jest dosyć wydajna. Po spłukaniu włosy są bardzo miękkie  dotyku i łatwo się rozczesują a do tego ten piękny zapach, który utrzymuje się na włosach jeszcze długo po umyciu. Niema efektu przeciążenia jak to było przy droższych i mocniejszych produktach, natomiast włosy są coraz mniej suche, bardziej błyszczące.
Mogę w 100% polecić tą maskę do włosów moim zdaniem jest to ogromne odkrycie i pierwszy raz spotkałam się z tym, że tak tani produkt może konkurować z produktami z wyższej półki 15 razy droższymi od siebie.
Myślę, że prędko nie rozstanę się z Kallos mimo, że lubię eksperymentować i wypróbowywać nowe produkty. Zawsze się jednak okazuje, że większość z nich tym bardziej tych tańszych albo przeciąża mi włosy i po spłukaniu zwyczajnie się kleją, są oklapnięte, albo niemiłosiernie się plączą tak jakbym nie użyła żadnej odżywki.

W tym momencie używam już trzeciego opakowania 500ml, moje włosy są odżywione, zdrowie i odkąd zaczęłam używać maski przestały wypadać, łamać się i znacznie urosły.🙂

One of the cheapest hair masks with which I had to deal with. I bought it due to the good opinion of my colleagues, even though it was set quite skeptical. Earlier I used Kerastase products quite expensive where I paid for the 500ml capacity over 200 PLN.
This conditioner bought in store barbershop for 15 zł.
My hair is very challenging, dense, long, but I strongly desiccated common styling straightener and lightening.
The first impression is primarily a really very nice smell. Mask spreads very well and is quite efficient. After rinsing the hair is very soft touch and easy to comb and to this beautiful scent that lasts a long time on your hair after washing. There is no effect as it was overloaded with products more expensive and more powerful, while the hair is less dry, more shiny.
I 100% recommend this hair mask, I think it is a great discovery, and the first time I met with that so inexpensive product can compete with high-end 15 times more expensive than another.
I think not soon part with Kallos, although I like to experiment and try out new products. Always it turns out, that most of them the more the cheaper or overloading my hair and after rinsing just a stick, are oklapnięte, or mercilessly become tangled as if I did not use any supplements.

At this point, I already use third-pack 500ml, my hair is nourished, Health, and since I started using the mask stopped falling out, break up and have grown in size.🙂

Leave a Reply

